قالیشویی فارسی

ساخت وبلاگ

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه خبرداد؛
بازدید از ۲۰۲ واحد صنفی در کرمانشاه/ گرانفروشی و عدم درج قیمت عمده‌ترین موارد تخلف

قالیشویی ونک

 

رضا سلیم ساسانی گفت: روز گذشته از ۲۰۲ واحد صنفی قالی شویی، خشکشویی و شیرینی فروشی در سطح شهر کرمانشاه بازدید به عمل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: اکیپ های بازرسی و نظارت اتاق اصناف در راستای تشدید نظارت های ویژه نوروز در دو شیفت صبح و عصر به بازرسی از واحدهای صنفی پرداختند.

 

وی افزود: در قالب این بازرسی ها روز گذشته از ۲۰۲ واحد صنفی قالیشویی، خشکشویی و شیرینی فروشی در سطح شهر کرمانشاه بازدید به عمل آمد.

 

سلیم ساسانی خاطرنشان کرد: به دنبال نظارت های اعمال شده ۲۵ واحد متخلف قالیشویی و خشکشویی و ۲۰ واحد متخلف عرضه قنادی و شیرینی فروشی شناسایی و برای آنها پرونده های تخلف تشکیل شد.

 

وی عنوان کرد: پرونده های تخلف به منظور اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

 

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: گرانفروشی و عدم درج قیمت عمده ترین موارد تخلف در میان اصناف قالیشویی و خشکشویی و نیز صنف قنادان و شیرینی فروشی ها بوده است.

 

سلیم ساسانی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی موارد را از طریق شماره تلفن‌های ۳۸۲۵۸۸۴۰ یا ۱۲۴ مدیریت بازرسی و نظارت استان اطلاع رسانی کنند‌.

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 270 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 17:27

بهترین قالیشویی شمال تهران از دیدگاه مردم

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

افکار نیوز

یافتن یک قالیشویی قابل اعتماد در تهران ساده نیست به سبب آن که تعداد شرکت های قالیشویی بسیار بالاست و تشخیص آن که کدام قالیشویی بهتر است کمی دشوار است با بررسی های انجام شده به معرفی یک قالیشویی معتبر در شمال تهران میپردازیم که بهترین قالیشویی شمال تهران از دیدگاه مردم انتخاب شده است .

بهترین قالیشویی شمال تهران از دیدگاه مردم
فرش یکی اجزای مهم خانه یا محل کار میباشد که بیشترین مشکلات را در نظافت برای ما به همراه دارد و دلیل این امر است که اکثرا نمیتوانیم آنها را در لباسشویی قرار دهیم و نیاز به شستشو و یا خشکشویی خاصی دارند همچنین مهم است آنها را به طور مرتب تمیز کنیم زیرا منبع گرد و غبار و کنه هایی هستند که باعث تجمع و آلرژی می شوند اما هر چقدر که از فرش ، موکت و مبل هایمان مراقبت کنیم و مدام آنها را تمیز کنیم بهتر است در بازه زمانی 6 الی 12 ماهه توسط یک قالیشویی معتبر شستشو داده شوند ، یافتن یک قالیشویی قابل اعتماد در تهران ساده نیست به سبب آن که تعداد شرکت های قالیشویی بسیار بالاست و تشخیص آن که کدام قالیشویی بهتر است کمی دشوار است با بررسی های انجام شده به معرفی یک قالیشویی معتبر در شمال تهران میپردازیم که بهترین قالیشویی شمال تهران از دیدگاه مردم انتخاب شده است .

بهترین قالیشویی شمال تهران
برای بهترین بود در منطقه شمال تهران که دارای جمعیت کثیری است و تعداد قالیشویی کم نیست میبایست دارای ویژگی هایی منحصری بود . قالیشویی شهرزیبا واقع در شمال تهران از بهترین قالیشویی های این منطقه میباشد با ما همراه باشید تا ویژگی های این قالیشویی را مورد بررسی قرار دهیم :

چرا نباید به هر کارخانه قالیشویی اعتماد کنیم؟ + راه کارها و پیشنهادات
بهترین قالیشویی هادر تهران
دارای مجوز رسمی : این قالیشویی زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند و در بازه های زمانی مختلف توسط ماموران اتحادیه مورد بررسی قرار میگیرد تا نظافت و مقررات رعایت شود همچنین قیمت های پایه ای یک قالیشویی مجاز توسط اتحادیه ابلاغ میگردد و قالیشویی موظف به رعایت آنهاست .
سریع و با کیفیت : قالیشویی شهرزیبا در شمال تهران با استفاده از تکنیک و روش های مخصوص به سرعت شستشو فرش ها را انجام می دهد و در عین حال با بالاترین درجه کیفیت خدمات خود را ارائه می دهد .
دارای دستگاه های قالیشویی : امروزه در قالیشویی ها شستشو و دگر خدمات با دستگاه های مخصوص انجام میگردد در قالیشویی شمال تهران دستگاه های مورد استفاده بسیار پیشرفته هستند و از جدیدترین دستگاه های روز دنیا استفاده میشود همچنین دستگاه ها در بازه های زمانی مختلف مورد بررسی قرار میگیرند تا از سلامت آنها اطمینان حاصل گردد و خدمات با بالاترین کیفیت انجام شود .
دارای تکنیک و روش های خاص : در قالیشویی شمال تهران تکنیک و روش هایی مخصوص برای ارائه خدمات وجود دارد ، این تکنیک ها آزمایش شده و استاندارد هستند برای مثال شستشو بدون آسیب و عمیق انجام میشود .
کارکنان با تجربه و طاهر : ظاهرا شستشو فرش آسان است اما نیازمند به آموزش هایی میباشد تا به سلامت فرش آسیبی نرسد همچنین در انجام خدمات به خصوص شستشو لازم است مواردی را رعایت کرده تا به سلامت فرد نیز اسیب وارد نشود ، در قالیشویی شمال تهران آموزش های لازم به کارکنان داده شده است ، همچنین کارکنان این قالیشویی افرادی طاهر و با وجدان می باشند تا نظافت به صورت کامل در این قالیشویی در نظر گرفته شود .
شستشو به روش اسلامی در قالیشویی شمال تهران
زمانی که فرش دچار آلودگی ناشی از ادارا انسان یا حیوان ، خون میشود فرش از نظر اسلامی نجس شده است و برای پاکیزه شدن آن باید به روش های اسلامی شستشو داده شوند ، در قالیشویی شمال تهران تمامی فرش ، موکت و مبل ها به روش اسلامی شستشو داده میشوند حتی اگر ذکر نشده باشد فرش نجس است .

مراحل شستشو فرش در قالیشویی شمال تهران
شستشو فرش ، موکت و مبل در قالیشویی شمال تهران در چندین مرحله صورت میگیرد این مراحل به مواردی مانند جنس ، میزان فرسودگی ، میزان آلودگی وابسته است با بررسی این موارد برنامه ریزی برای ارائه خدمات مخصوص فرش ، موکت و مبل شما انجام میگردد ، در ادامه شستشو یی که به طور معمول انجام میگردد را ذکر خواهیم کرد یعنی اگر فرش شما جنس به خصوصی نداشته باشد و آلودگی آن به صورت عمیق و فرسودگی آن زیاد نباشد مراحل زیر صورت میگیرد:

مرحله اول : بازرسی

تیم قالیشویی شمال تهران تا آنجا که ممکن است در مورد نوع فرش و خصوصیات ذاتی که ممکن است بر تمیز شدن فرش تاثیر بگذارد تعیین خواهند کرد و برای اثر گذاری با کیفیت بالا در نظر خواهد گرفت .

مرحله دوم : غبارگیری فرش

در این مرحله غبارهای روی فرش با استفاده از دستگاه های مخصوص گرفته میشود ، در گذشته غبار گیری با استفاده از چوب انجام میشد ابتدا فرش ها به صورت عمودی روی طناب قرار میگرفتند و سپس با چوب به روی آن ضربه زده میشد که به الیاف فرش آسیب می رسید اما دستگاه های مورد استفاده در این قالیشویی استاندارد و مخصوص غباری فرش هستند .

مرحله سوم : لکه گیری فرش

در این مرحله لکه های موجود در فرش با استفاده از تکنیک و روش های مخصوص از بین میروند ، روش های به کارگیری تضمینی هستند که به صورت نیمه سنتی انجام میگیرد به منظور آن که با استفاده از دستگاه مخصوص لکه گیری و کارکنان قالیشویی .

بهترین قالیشویی شمال تهران از دیدگاه مردم

مرحله چهارم : شستشو فرش

فرش با از برنامه ریزی انجام شده روی آن توسط افراد یا فرد متخصص با استفاده از جدیدترین دستگاه ها شستشو فرش صورت میگیرد ، فرش ها کاملا به صورت استاندارد و تمیز شستشو داده میشوند ، برای دیدن نحو شستشو فرش به وبسایت قالیشویی شمال تهران سر بزنید

مرحله پنجم : آبگیری فرش

در این مرحله فرش در دستگاه های مخصوص که فرش به صورت استوانه ای در آن قرار میگیرند آبگیری میشوند و آب های جمع شده در عمق فرش به صورت کاملا صحیح از فرش جدا میشوند .

مرحله ششم : خشک فرش

پس از شستشو فرش و آبگیری آن فرش ها به گرمخانه انتقال میابند ، گرمخانه محلی مناسب با گرمای استاندارد و یکدست برای خشک شدن فرش هاست ، احتمالا می دانید که خشک شدن فرش توسط خورشید به الیاف آن آسیب میرساند و در یک قالیشویی معتبر این روش بلااستفاده است در گرمخانه فرش ها به صورت یکدست با گرمای مناسب با فرش ها شستشو داده میشوند .

مرحله هفتم : اتمام

در این مرحله فرش خشک شده است و با استفاده از فرچه های نرم مخصوص فرش ، شانه زده میشوند و در اخر بازرسی نهایی روی آنها صورت میگیرد ، فرش شما در کاور های مخصوص قرار میگیرد و سپس به آدرس شما تحویل داده میشوند .

نکته: شستشو به صورت اسلامی در قالیشویی تهران انجام میگردد و در مراحل گفته شده مواردی که از نظر اسلامی فرش پاکیزه میشود در نظر گرفته میشود .

سمساری مرزداران

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 16:37

در گفت‌وگوی رئیس اتحادیه قالیشویان تهران با پانا تشریح شد:

چگونه قالیشویی مجاز را از غیرمجاز تشخیص دهیم؟

قالیشویی خیابان دماوند

تعرفه‌های قالیشویی چقدر گران شده است؟/ اگر فرش دیر به دست مشتری برسد، تخلف نیست/ چیزی به نام عادی شویی و عالی شویی وجود ندارد و تخلف است


تهران (پانا) – در این روزهای نزدیک به عید یکی از مهم‌ترین کارها در انجام کار خانه‌تکانی شستن فرش و قالیچه است، رئیس اتحادیه قالیشویان تهران درباره تشخیص واحدهای مجاز و مبلغی که باید پرداخت شود گفت که اگر فرشی دیر به دست مشتری برسد اتحادیه به لحاظ قانونی کاری نمی‌توانند بکنند و تاخیر در ارسال تخلف محسوب نمی‌شود.

یکی از نوستالژی‌های روزهای نزدیک به بهار شستشوی فرش است و گویی غبار خستگی‌ها و ناملایمتی‌های یک سال خانه است که بر آب می‌رود و رنگ و نقش فرش حس خوب زندگی را زنده می‌کند اما با ماشینی‌شدن زندگی دیگر کمتر کسی در خانه اقدام به شستشوی فرش نمی‌کند و همین است که دغدغه خانواده انتخاب یک قالیشویی مجاز با قیمت منصفانه است. از موضوع رشد قارچ گونه قالیشویی‌های غیرمجاز در آستانه نوروز که بگذریم طرح عنوان‌هایی مانند «عادی شویی» و یا «عالی‌شویی» فرش که بر هزینه شستشو تأثیر زیادی دارد و البته دیر رسیدن فرش به دست مشتری همه موضوعی شد تا به سراغ حمید محمدی کمسرخ، رئیس اتحادیه قالیشویان تهران برویم و با وی گفت‌وگو کنیم.

حمید محمدی کمسرخ، رئیس اتحادیه قالیشویان تهران در گفت‌وگو با پانا درباره قیمت‌گذاری تعرفه‌های قالیشویی عنوان کرد: «قیمت‌ها در سایت اتحادیه قالیشویی تهران موجود است و البته واحدهای صنفی مجاز هم در همین سایت وجود دارد و مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت هم از قیمتی که پرداخت می‌کنند مطمئن شوند و هم قالیشویی مورد نظرشان را انتخاب کنند.»

افزایش تعرفه‌های قالیشویی 25 درصد؛ مواد اولیه 200 درصد

وی درباره میزان افزایش قیمت تعرفه‌های قالیشویی در تهران گفت:‌«تغییر قیمت‌ها نسبت به افزایش مواد اولیه چندان بالا نیست. در شرایطی تعرفه‌های قالیشویی 25 درصد افزایش قیمت داشت که مواد اولیه 200 درصد افزایش قیمت داشته است. پس افزایش 25 درصدی شستشوی خدمات فرش مناسب بوده است.»

کمسرخ درباره رشد قالیشویی‌های غیرمجاز در آستانه عید نوروز و دردسرهایی که برای این صنف ایجاد می‌شود، اظهار کرد: «90 درصد مشکلات اتحادیه ما فعالیت افراد غیرمجاز است. این افراد یک مکانی دارند که از آن استفاده می‌کنند و بعد از اینکه فرش را از مشتری تحویل گرفتند متواری می‌شوند. ما هم به‌عنوان اتحادیه نمی‌توانیم کاری بکنیم زیرا ما فقط به شکایت کسانی می‌توانیم رسیدگی کنیم که واحد صنفی مجاز اتحادیه ما باشند.»

وجود 400 واحد قالیشویی مجاز در تهران

وی درباره تعداد قالیشویی‌های مجاز در تهران گفت: «اتحادیه قالیشویی تهران 400 واحد قالیشویی مجاز دارد و نرخ‌نامه و همه موارد اینچنینی در سایت ما موجود است. نشانی سایت اتحادیه هم eght1351.com است و قالیشویی و خدمات فرش مطمئن به مشتری‌های‌مان ارایه می‌شود.»



وی افزود: «کسانیکه از واحدهای قالیشویی مجاز شکایت دارند می‌توانند به اتحادیه مراجعه کنند و یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها به شکایت شهروندان از نظر قیمت و خسارت‌هایی که وارد شده رسیدگی می‌شود.»

رییس اتحادیه قالیشویان شهر تهران درباره وجود نرخ‌های چندگانه گفت: «برای فرش‌های ماشینی دو نرخ وجود دارد. این نوع فرش‌های ماشینی معمولی با بسته‌بندی و سرویس کامل بر اساس مترمربع 10هزار و 600 تومان است و برای فرش نفیس و قیمتی که ظرافت بیشتری دارند قطعا قیمت متفاوت است. همچنین برای فرش‌های دستباف معمولی متری 28 هزار تومان است. بعضی فرش‌ها تمام ابریشم هستند و خدمات بیشتری نیاز دارند. فرش‌های دستباف کهنه و عتیقه هم قیمت‌شان مشخص است و مشتری با واحد صنفی توافقی قراردادی امضا می‌کند و اگر به مشکلی برخورد کرد اتحادیه کارشناس دارد و رسیدگی می‌کند.»

عادی شویی و عالی شویی تخلف محسوب می‌شود

کمسرخ درباره دو نوع شستشوی عادی‌شویی و عالی‌شویی که درمیان قالیشویی‌ها باب شده است، اظهار کرد: «این ها معنا ندارد، فرش باید تمییز و مرتب شسته شود و حالا با عناوین مختلف و اینکه با فلان شامپو شسته می‌شود و غیره اصلاً مجاز نیست و در صورت گزارش تخلف محسوب شده و رسیدگی می‌شود. ناگفته نماند این نوع اصطلاح‌ها می‌تواند نشان از غیرمجاز بودن قالیشویی هم باشد وگرنه قالیشویی مجاز می‌داند که این‌ها تخلف است و اگر مشتری گزارش کند، رسیدگی می‌شود. ما نرخ نامه مشخصی داریم و بر اساس آن باید هزینه شستشوی فرش گرفته شود.»

رییس اتحادیه قالیشویان تهران با اشاره به تعطیلی برخی از واحدها قالیشویی مجاز در تهران به دلیل شرایط کرونا گفت: «متأسفانه هیچ کمکی به واحدهای تعطیل شده وجود ندارد. نه دولت به این نوع واحدها کمکی کرد و نه اتحادیه ما توانست کمک کند زیرا ما زیر نظر اتاق اصناف هستیم و البته نامه هم زده‌ایم اما پاسخی نگرفتیم.»

دیر رسیدن فرش به دست مشتری تخلف نیست

کمسرخ درباره دیر رسیدن فرش به دست مشتری و اینکه آیا این موضوع هم طبق قانون تخلف محسوب می‌شود یا نه اظهار کرد: «ممکن است این روزها به دلیل حجم کار قالیشویی‌ها فرش دیر به دست مشتری برسد. متأسفانه این موضوع عادی شده است و البته به لحاظ قانونی تخلف محسوب نمی‌شود و اتحادیه برنامه و مجوزی ندارد که این واحد صنفی را بر این مبنا متخلف اعلام کند. اتحادیه نمی‌تواند کاری کند بلکه واحد صنفی خودش باید به‌گونه‌ای عمل کند که رضایت مشتری را جلب کند و این دلیلش این است که کار در شب عید بیش‌ از حد توان گرفته می‌شود. اما به‌ طورکلی در قانون رسیدگی به این نوع بی‌انضباطی تعریف نشده است.»

بیشترین شکایت مربوط به واحدهای قالیشویی غیرمجاز است

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران درباره نوع بیشترین شکایت‌ها به این اتحادیه گفت: «بیشترین نوع شکایت‌های ما مربوط به واحدهای قالیشویی غیرمجاز است. متأسفانه در آستانه نوروز قالیشویی‌های غیرمجاز با قیمت پایین فرش را از منزل مشتری می‌گیرند و بعد سر مشتری را کلاه می‌گذارند. شهروند نباید فقط به یک تلفن همراه اکتفا کنند بلکه باید ببینند مکان قالیشویی کجاست و واحدهای مجاز را از سایت قالیشویی اتحادیه بردارند.»

سمپاشی سوسک ریز

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 16:57

مراقب قالیشویی های غیر مجاز و کلاهبردار دم عید باشید! + راه کار ها

قالیشویی هفت حوض

 

رجا نیوز

در روزهای آخر سال مردم در صدد شستشوی فرش های خود بر می آیند و مشتریان کارخانه های قالیشویی بیشتر میشود؛ همین بیشتر شدن بازار قالیشویی ها باعث شده است که کلاهبرداری نیز در این زمینه بیشتر شود.

اگر شما نیز به دنبال قالیشویی برای شستشوی فرش هایتان هستید، باید در انتخابتان نهایت دقت را کنید تا فرش هایتان را به قالیشویی مطمیئنی بسپرید.

ما در این مقاله شما را با ویژگی های قالیشویی های کلاهبردار آشنا خواهیم کرد و راهکارهایی برای دور ماندن از این کلاهبرداران را نیز در اختیارتان خواهیم گذاشت.

چگونه کلاهبرداری در قالیشویی اتفاق می افتد؟
اولین سوالی که شاید در مواجهه با این مسئله ذهن شما را مشغول کند، این است که چگونه به اسم قالیشویی کلاهبرداری انجام میشود؟

برای پاسخ به این پرسش، ابتدا باید بدانید که امروزه تبلیغات به قدری گسترده شده است که امکان پیگیری آنها سخت و زمان بر است؛ پس برخی از کلاهبرداران در این زمینه، از این ضعف سواستفاده کرده و تبلیغاتی گول زننده و پر آب و تاب پخش میکنند.

* یکی از راه هایی که با آن به کلاهبرداری در زمینه شستشوی فرش میپردازن به این شکل است که وانت هایی را اجاره میکنند و تبلیغات قالیشویی کذایی خود را روی آن هک میکنند و در خیابان ها روانه میشوند؛

شما با دیدن این وانت ها فکر میکنند مطمئن هستند و شماره تماس آنها را برداشته و سفارش شستشوی فرش خود را به آن ها میدهید.

* از دیگر راه های کلاهبرداری این عرصه، تبلیغاتشان در فضای مجازی است؛

در روزهای آخر سال این کلاهبرداران با آگاهی از بیشتر شدن مشتریان قالیشویی ها، دست به تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی، همچون گوگل، انواع شبکه های مجازی و تراکت ها میزنند.

معمولا این تبلیغات را به نحوی طراحی میکنند که چشمگیر بوده و موجب اطمینان شما را فراهم کند.

برخی از مردم این تبلیغات را دیده و متأسفانه فریب نگارش و طراحی چشمگیر آن را خورده و فرش هایشان را به دست آن ها میسپرند.

* از دیگر حیله های این کلاهبرداران، استفاده از واژه "ارزان" است!

این واژه معمولاً به قدری جذاب است که برخی از مردم را به سمت آن تبلیغ جذب میکند.

از مناطق و محله های مهم و کلیدی در تهران، منطقه شهرری است. برای دیدن بهترین قالیشویی ها در شهرری و قیمت قالیشویی در شهرری کلیک کنید.

راه های مقابله با کلاهبرداری های قالیشویی چیست؟
همان گونه که در قسمت قبل با انواع روش های کلاهبرداران قالیشویی آشنا شدیم، در این قسمت میخواهیم با روش های مقابله با آن ها بپردازیم.

استعلام از اتحادیه قالیشویان
یکی از ابتدایی ترین و البته مؤثرترین راهکارها برای مقابله با این کلاهبرداران، استعلام مجاز بودن قالیشویی از اتحادیه قالیشویان است.

شما میتوانید به راحتی، نام قالیشویی که با آن روبرو شدید را در سامانه اتحادیه قالیشویی محل زندگی خود (به طور مثال اتحادیه قالیشویی تهران) جستجو کنید؛

اگر عضو این سازمان بود، شما میتوانید با خیال راحت به قالیشویی مورد نظرتان اعتماد کنید وگرنه باید از انتخاب خود صرف نظر کنید؛

چرا که قالیشویی که عضو این ارگان است را میتوانید به راحتی پیگیری کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی به این سازمان مراجعه کنید و حقوق خود را دریافت کنید ولی در غیر این صورت هیچ گونه پیگیری ممکن نیست.

مطلب مرتبط: کدام قالیشویی بهتر است؟ بهترین قالیشویی ها در جنوب تهران

سپردن فرش های ارزانتر
بعد از استعلام معتبر بودن قالیشویی در سازمان اتحادیه قالیشویان، در ابتدا فرش های ارزان تر خود را به قالیشویی مورد نظر خود بسپارید.

گرچه امروزه فرش ارزان به معنی واقعی کلمه وجود ندارد (!) ولی باید بدانید که فرش های گرانبهایی همچون فرش های دستباف، ابریشم، عتیقه و حتی فرش های ماشینی نفیس را در ابتدای امر به دست قالیشویی مورد نظر نسپارید.

حتی اگر قالیشویی منظور شما نیز عضو اتحادیه بوده باشد، شما هنوز تجربه کافی از آن را ندارید و ممکن است تجربه تلخی از قالیشویی پیدا کنید.

پس بهتر است این تجربه را با فرش های ارزانتر به دست آورید.

دنبال خدمات ارزان نروید!
یکی از مواردی که در بالا به آن اشاره کردم، تبلیغات ارزان بود.

تبلیغات ارزان تر از حد معمول، باید برای شما شک بر انگیز باشد، چرا که به قول معروف "هیچ ارزانی بی حکمت نیست"

شما اگر کیفیت و خدمات خوب بخواهید، نباید به دنبال ارزانی غیر معمول باشید.

البته که قیمت بالا نیز نشانه کیفیت خوب نیست، ولی ارزانی قطعا تردید آور است.

اگر قالیشویی مورد نظر شما عضو اتحادیه قالیشویان باشد، پس حتما باید قیمت خدمات آن مطابق نرخ اتحادیه باشد.

در صورت ارزان تر بودن نسبت به این نرخ شما بهتر است کمی بیشتر تأمل کرده و در انتخاب خود تردید کنید.

سمپاشی موش

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 155 تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 16:14

بهترین روش شستشوی فرش هنگام خانه‌تکانی

قالیشویی

برنا نیوز

امروزه شرکت‌های قالیشویی متعددی در سراسر کشور وجود دارند که خدمات متعددی به مشتریان خود ارائه می‌کنند و می‌توانند حجم زیادی از فشار و سنگینی خانه‌تکانی را از روی دوش افراد بردارند.


می‌توان گفت یکی زیباترین رسوم ایرانیان در شروع سال نو خانه‌تکانی و نونوار کردن منازل است و زمانی که روزهای پایانی سال فرا می‌رسد مردم با این کار به استقبال سال نو می‌روند و خود را برای دیدوبازدیدهای نوروزی آماده می‌کنند. نظافت و شستن فرش از مهم‌ترین کارهایی است که در زمان خانه‌تکانی انجام می‌شود. شستشوی فرش می‌تواند با توجه به نوع فرش‌ها، بافت و الیاف آنها، تعداد رنگ، میزان آلودگی و ... به روش‌های مختلفی انجام شود.

اگرچه در گذشته افراد به صورت سنتی اقدام به شستشوی فرش‌ها، مبلمان، موکت و ... در زمان خانه‌تکانی می‌کردند اما خوشبختانه امروزه شرکت‌های قالیشویی متعددی در سراسر کشور وجود دارند که خدمات متعددی به مشتریان خود ارائه می‌کنند و می‌توانند حجم زیادی از فشار و سنگینی خانه‌تکانی را از روی دوش افراد بردارند.


انتخاب روش مناسب شستشوی فرش

بیشتر بخوانید:
دوره آموزشی کارآفرینی درحوزه فرش دستباف
شبکه بانکی از امتحان خود روسفید بیرون آمد
به صورت کلی دو روش برای شستن فرش‌ها وجود دارند که شامل شستن سنتی و شستن مدرن و ماشینی است. در روش سنتی افراد شخصاً و به کمک دوستان و آشنایان اقدام به شستن فرش‌ها می‌کنند. البته باید توجه داشته که شستن سنتی فرش‌ها می‌تواند معایب متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر است.

در شستن فرش‌ها به شیوه سنتی لازم است که افراد به یک فضای بزرگ و تمیز دسترسی داشته باشند و آب کافی برای این کار در اختیار آنها قرار داشته باشد.

شستن فرش‌ها امری زمان‌بر است و با توجه به آنکه در زمان خانه‌تکانی حجم کارها بسیار بیشتر از سایر زمان‌های سال است می‌تواند تأخیر زیادی در خانه‌تکانی ایجاد کند. همچنین برای خشک ‌کردن فرش‌های شسته شده نیاز به یک فضای عاری از گردوغبار و حاوی نور مناسب است.

شستشوی فرش دستباف و حتی فرش‌های ماشینی به صورت سنتی می‌تواند ریسک بزرگی باشد چرا که انتخاب مواد شوینده برای فرش‌ها اهمیت بالایی دارد و نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد و ممکن است افراد عادی این دانش را نداشته باشند.

روش سنتی می‌تواند انرژی زیادی از افراد بگیرد و معمولاً شستن فرش‌ها نیاز به چندین نفر نیروی کارآمد دارد.

شستن فرش‌ها به صورت مدرن و استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی می‌تواند بهترین و مطمئن‌ترین روش باشد. چرا که شرکت‌های قالیشویی از نیروهای کارآمد و متخصص، تجهیزات و دستگاه‌های مدرن و ماشین‌آلات مجهز برخوردار هستند و هر کدام از فرش‌ها را با توجه به نوع بافت و الیاف و رنگ آنها شستشو می‌دهند. همچنین می‌توانند باعث صرفه‌جویی در زمان، هزینه‌ها و انرژی افراد شوند. شرکت‌های قالیشویی همچنین از کارشناسان و نیروهای متخصص برخوردار هستند و چنانچه فرش‌ها دچار آسیب و خسارتی شده باشند می‌توانند به‌راحتی آنها را ترمیم و تعمیر کرده و اجازه آسیب‌های بیشتری به آنها ندهند.

نکات مهم قبل از شستن فرش

تفاوتی نمی‌کند که فرش‌ها به کدام روش شسته می‌شوند و در هر حالت لازم است که افراد قبل از اقدام به شستشو و یا در هنگام شستن فرش به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشند که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

لازم است که قبل از اقدام به شستشوی فرش‌ها گردوغبار موجود بر روی سطح آن یا داخل الیاف را با استفاده از جاروبرقی تمیز کرد. برای این کار نباید اقدام به تکاندن شدید فرش، ضربه زدن به آن و استفاده از برس‌های زبر و سنتی کرد.

قبل از شستن فرش حتماً باید به رنگ دهی آن توجه شود. چنانچه فرش‌ها رنگ بدهند ممکن است دچار آسیب و خسارت‌های جبران‌ناپذیری شوند. برای تست رنگ دهی می‌توان از یک دستمال مرطوب تمیز و سفید استفاده کرد و چنانچه رنگ دهی فرش تائید شد حتماً از خدمات شرکت‌های قالیشویی برای شستن فرش‌ها استفاده شود.

قبل از شروع شستن فرش‌ها لازم است که کاملاً بررسی شوند تمامی قسمت‌های آن از نظر پارگی، بیدخوردگی، فرسودگی و ... بررسی شوند تا در هنگام شستشو توسعه پیدا نکنند و سریعاً تعمیر و ترمیم شوند.

زمانی که افراد در منزل اقدام به شستن فرش‌ها می‌کنند بهتر است این کار را در یک سطح شیب‌دار انجام دهند تا آب و آلودگی‌های اضافی به‌راحتی خارج شود.

از مواد شوینده با خاصیت قلیایی و اسیدی قوی نباید استفاده شود و حتماً برای انتخاب شوینده‌ها باید به بافت و الیاف فرش‌ها و نوع آنها توجه شود.

مراحل شستشوی فرش در منزل

چنانچه افراد به شرکت‌های قالیشویی دسترسی نداشته و قصد داشته باشند که فرش‌ها را در منزل تمیز کنند لازم است که حتماً مراحل مختلفی را انجام دهند تا بهترین نتیجه را دریافت کنند.

در مرحله اول همان‌طور که گفته شد لازم است فرش‌ها از نظر گردوغبار و آلودگی‌ها کاملاً تمیز شوند. برای این کار لازم است که افراد حتماً از جاروبرقی برای تمیزی و پاک‌سازی سطح فرش‌ها و بافت و الیاف آن استفاده کند و از ضربه زدن و تکاندن فرش‌ها خصوصاً فرش‌های دستبافت خودداری کنند.

در مرحله دوم و قبل از اقدام به شستشوی فرش لازم است که تمامی بخش‌های آن کاملاً بررسی شوند چرا که فرش‌ها ممکن است دچار عارضه‌هایی همچون بیدخوردگی، فرسودگی، پارگی و ... شده باشند و در صورت ترمیم نشدن می‌توانند گسترش پیدا کنند.

بعد از انجام مراحل گفته شده و تست رنگ دهی فرش‌ها باید به صورت کامل خیسانده شوند تا آلودگی‌های موجود بر روی سطح و داخل الیاف آنها نرم شده و تمیز کردن آنها راحت‌تر شود.

در مرحله بعدی لازم است که مواد شوینده مناسبی برای فرش انتخاب شود و برای این کار باید به نوع فرش‌ها، نوع بافت و الیاف آنها، میزان آلودگی‌ها، نوع آلودگی و ... توجه داشت و سپس اقدام به شستن فرش‌ها کرد.

بعد از شستن فرش‌ها لازم است که به صورت کامل آبکشی شوند چرا که عدم آبکشی صحیح فرش‌ها و خارج نشدن زردابه آنها باعث می‌شود که بافت و ریشه‌های فرش زرد و بد بو شود.

در نهایت باید فرش‌ها در یک محل مناسب و بدون گردوغبار که هوای مناسبی داشته باشد خشک شود. بهتر است که از فرش‌ها در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند و لازم است که حتماً به صورت کامل خشک شوند تا از رشد قارچ، باکتری، میکروب و ... جلوگیری شود.



شستن فرش دستباف در قالیشویی

همان‌طور که گفته شد بهترین روش برای شستشوی فرش ماشینی و فرش‌های دستبافت استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی است. این شرکت‌ها از تجهیزات مدرن و ماشین‌آلات به‌روز برخوردار هستند و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و ماهر و باسابقه می‌توانند به بهترین شیوه ممکن فرش‌ها را تمیز کنند. شستن فرش در قالیشویی می‌تواند مزیت‌های متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آنها شستشوی اصولی و مرحله‌به‌مرحله است.

در این شرکت‌ها نیروهای متخصصی حضور دارند و درصورتی‌که فرش‌ها دچار آسیب و خسارتی شده باشند عملیات ترمیم فرش به صورت حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود. فرش‌های دستبافت دارای بافت و الیاف منحصربه‌فردی هستند و معمولاً از قیمت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند بنابراین روش شستشوی آنها در هنگام خانه‌تکانی اهمیت بسیار بالایی دارد و بهترین روش استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی است.

جمع‌بندی نهایی

همان‌گونه که ژاپنی‌ها در اواخر سال طبق رسمی به نام اوسوجی اقدام به خانه‌تکانی و تمیزکاری می‌کنند، ایرانی‌ها نیز در اواخر ماه اسفند و با نزدیک شدن به عید باستانی نوروز اقدام به خانه‌تکانی و تمیز کردن فرش می‌کنند. هرچند که می‌توان فرش‌ها را به صورت سنتی و در منزل شست اما ازآنجاکه در زمان خانه‌تکانی حجم کارها بسیار زیاد است بهترین روش برای شستن فرش‌های ماشینی و دستبافت، مبلمان، موکت و ... استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی است.

سمپاشی رستوران

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 17:52

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران
بازار بی رمق قالیشویی ها در اسفند امسال

بهترین قیمت شستشوی فرش تهران

اسفندماه برای بسیاری از مشاغل ماه سرنوشت‌سازی است، مشاغلی که چندین ماه سال بازارشان کساد بوده و چشم امیدشان به رونق در ماه‌های پایانی سال است، یکی از این مشاغل قالیشویی‌هاست، که رفت و آمد وانت‌های آن‌ها با فرش‌های لوله شده در سطح شهر بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد.


بازار بی رمق قالیشویی ها در اسفند امسال
رئیس اتحادیه قالیشویی‌های شهرستان شهرکرد با اشاره به افزایش قیمت شستشوی هر متر مربع انواع فرش، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت شستشوی فرش، به صورت کاملا کارشناسی انجام شده تا خودسرانه این مبالغ از مشتری دریافت نشود و براساس نرخ اعلامی و مصوب صورت گیرد، البته افزایش قیمت‌ها نسبت به دیگر استان‌ها و کاملا منصفانه در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش جماران، نجف کریمی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: شستشوی انواع فرش ماشینی به ازای هر مترمربع ۱۶۰۰۰ تومان، فرش دستباف ۳۵۰۰۰ تومان و موکت معمولی ۱۰۰۰۰ تومان بوده که این مبالغ نسبت به سال گذشته در فرش ماشینی ۶۰۰۰ تومان، فرش دستباف ۱۵۰۰۰ تومان و موکت ۵۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

 

کریمی ادامه داد: در صورتی که قالیشویی بیش از قیمت مصوب مبلغ موردنظر از مشتری دریافت شود، تخلف است و مردم موظفند تخلفات را به اتاق اصناف استان گزارش دهند تا سریعا رسیدگی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به رشد قارچ‌گونه قالیشویی‌ها، افزود: تمامی قالیشویی‌های استان دارای پروانه کسب هستند و قالیشویی بدون پروانه کسب وجود ندارد، از طرفی اگر مردم فرش خود را برای شستشو به قالیشویی سپردند و در زمان تحویل کار از کیفیت آن ناراضی یا فرش دچار آسیب‌دیدگی شده باشد، می‌توانند این‌گونه شکایات را به اتاق اصناف استان گزارش تا رسیدگی به آن انجام شود، البته بدون ارائه فاکتور امکان رسیدگی به شکایت وجود ندارد.

 

رئیس اتحادیه قالیشویی‌های شهرستان شهرکرد گفت: قالیشویی شغلی است که بیش‌ترین رونق آن در ایام پایانی سال بوده و اکنون که ابتدای اسفندماه است همچنان بازار قالیشویی‌ها رونق آنچنانی پیدا نکرده و اوج کار آن‌ها معمولا از حدود ۱۰ روز آینده شروع می‌شود.

قالیشویی شمال تهران

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 15:04

قالیشویی در آستانه شب عید چقدر گران شد؟

قالیشویی ونک

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران می‌گوید: افزایش ۳۰ درصدی خدمات شستشوی فرش در برابر گرانی ۳۰۰ درصدی نرخ مواد اولیه شستشو و ضدعفونی فرش باعث کاهش حدود ۴۰ درصد فعالیت واحد‌های خدمات شستشوی فرش شده که همین موضوع فضا را برای افراد غیر مجاز‌ها در این عرصه فراهم کرده است.

قیمت شستشوی فرش

رویداد۲۴ این روزها پیامک های تخفیف های 30 تا 45درصدی شستشو، ضدعفونی و تحویل 48 ساعته فرش زیاد دیده می شود.

بازارها با نزدیک شدن به سال نو پُر تلاطم و دربیشتر موارد خدمات و محصولات موجود در آن گران می شود.
با توجه به اهمیت فرش در خانه های ایرانی، نگهداری و تمیزی آن نیز مورد توجه خانواده ها قرار می گیرد.
با بالا رفتن قیمت فرش، رعایت اصول شستشوی آن نیز با دقت بیشتری مورد توجه قرار گرفته است.

هر ساله استفاده از خدمات شستشوی فرش با نزدیک شدن به سال نو بیشتر وتقاضای زیاد برای شستشوی فرش در قالیشویی همزمان با ایام خانه تکانی همیشه موجب افزایش هزینه قالیشویی می شود.

واحدهای مجاز شستشوی فرش آب رفت
در همین رابطه حمید محمدی، رئیس اتحادیه قالیشویان تهران درگفتگو با اقتصاد 24 گفت: بیش از دو سال یعنی از زمانی شیوع کرونا در کشور شیوع وضعیت فعالیت 400 واحد قالیشویی مجازدر تهران بسیار کم شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا نیمه دوم وضعیت فعالیت این واحدهای مجوز دار نسبت به سال گذشته به دلیل فروکش شدن کرونا بهتر شده بود. اما متأسفانه طی دو- سه ماه اخیر با رسیدن موج جدید امیکرون، باز وضعیت کار این واحدها اُفت کرده است.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: کاهش 40درصدی سفارش شستشوی فرش تنها در طی این چند ماه آسیب جدی به فعالان این عرصه وارد کرد. از تعداد قالیشوی های مجوز دار در تهران تنها 60 درصد مشغول به کار می باشند.

محمدی در پاسخ به این سوال که نرخ خدمات شستشوی فرش در سال جاری چقدر تغییر داشته، گفت: آذر ماه هر سال نرخ های مصوب جدید از سوی اتحادیه به واحدهای قالیشویی فعال در سطح شهرابلاغ می شود.
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: امسال نرخ خدمات شستشوی فرش و قالی 30 درصد افزایش قیمت داشته است. این در حالی است که قیمت مواد اولیه شستشو و ضد عفونی فرش 300 درصد گران شده است.

به واحدهای شستشوی غیر مجاز اعتماد نکنید
محمدی در پاسخ به این سوال که ماجرای ارسال پیامک های تبلیغی شستشوی فرش و تخفیفات درج شده در آن چیست؟ گفت: بعضی از پیامک های ارسالی به تلفن های همراه از سوی قالیشویی های غیر مجازی است که از نام برندهای معروف در این حرفه که سال هاست تعطیل شده سوء استفاده می کنند.

وی تصریح داشت: این قالیشویی ها بدون دارا بودن مجوز تنها با یک خط تلفن ثابت منزل اقدام به سفارش شستشوی فرش و قالیچه های شهروندان در محیط های غیر استاندارد و بدون تجهیزات و ادوات لازم می کنند.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: این افراد پس از ثبت سفارش ،قالی و فرش های مشتری ها را در حیاط خانه های خود می شویند و بدون هیچ ملاحظه ای در شستشو بهمراه آسیب رساندن به تار و پود، رنگ و ریشه، فرش را تحویل مشتری می دهند.

وی تصریح داشت: شکایت های زیادی از سوی مشتریان به اتحادیه رسیده اما چون سفارش شستشو به واحدهای غیر مجاز داده شده، اتحادیه هیچ گونه دخالتی در راستای احقاق حق مشتری نمی تواند داشته باشد.

محمدی ادامه داد: این افراد نه جای مشخصی و نه امکاناتی برای شستشو فرش دارند. تنها با یک خط تلفن و یا یک سایت غیر رسمی در فضای مجازی سفارش شستشوی فرش را از مردم می گیرند.

این فعال صنفی تأکید داشت: تخفیف های غیر منطقی یکی از نشانه های فعالیت های غیر رسمی این واحدهاست. تا کنون هیچ ارگانی از لحاظ قانونی نتوانسته تخلف آن ها را رصد و درنهایت با پیگیری این واحد ها را تعطیل کند.

بیشتربخوانید: اعلام نرخ قالیشویی برای عید ۱۴۰۱

نرخ مصوب قالیشویی آذر 1400 تا آذر 1401
به گفته محمدی؛ قیمت قالیشویی برای انواع فرش به صورت متری مشخص می‌شود. مشتری باید قیمت هر متر را در متراژ فرش خود ضرب کنید تا قیمت نهایی حاصل شود.

سمپاشی سوسک
 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 144 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 15:53

بهترین قالیشویی فرش ماشینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

قالیشویی رسالت

بهترین قالیشویی فرش ماشینی از بهترین شوینده‌ها و مدرن‌ترین تجهیزات برای شستشوی فرش ماشینی استفاده می‌کند تا فرش به خوبی شسته شده و از هرگونه آسیبی در امان بماند. برای یافتن بهترین گزینه، لازم است نکاتی را بدانید.
برترین‌ها: بهترین قالیشویی فرش ماشینی از بهترین شوینده‌ها و مدرن‌ترین تجهیزات برای شستشوی فرش ماشینی استفاده می‌کند تا فرش به خوبی شسته شده و از هرگونه آسیبی در امان بماند. برای یافتن بهترین گزینه، لازم است نکاتی را بدانید.

بهترین قالیشویی فرش ماشینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

فرش به عنوان یک وسیله زینتی در خانه تمام ایرانیان به حساب می آید که زیبایی و تمیزی آن بسیار اهمیت دارد مراقبت و تمیز کردن آن به اندازه و به وقت می تواند عمر فرش را زیاد کند همچنین نگهداری و شستشوی آن نکته مهمی به حساب می ‌آید زیرا ارتباط زیاد با فرش باعث می ‌شود بسیاری از میکروب ها را در خود جای دهد پس شستن آن بسیار مهم می باشد. همچنین تمیز بودن فرش ها نمای زیبایی به خانه داده و سلامت انسان نیز تضمین می شود؛ که در ادامه این مقاله در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد اگر می خواهید قالی های تان به زیبای روز اول باقی بماند باید آن را به قالیشویی های با سابقه بسپارید، پس خواندن این مطلب ها را به هیچ وجه از دست ندهید.

انواع شستشو:

در قدیم به وسیله فرچه، طی و به کمک نیروی انسانی که بسیار کار سخت و انرژی زیادی لازم است؛ فرش ها شسته می شدند به علاوه و تمامی موارد گفته شده آب بسیار زیادی نیز مصر است می شد و همچنین شستن چندین فرش به طور همزمان یک کار نا ممکن بود چرا که علاوه بر فضای زیادی که احتیاج داشت خشک کردن آن نیز زمان بسیار زیادی را به خود اختصاص می داد. همچنین با رواج پیدا کردن زندگی آپارتمان نشینی این امکان از افراد گرفته می شد که بتوانند فرش های خود را شستشو دهند، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن قالیشویی های فرش ماشینی متنوع می توان فرش ها را به آن ها سپرد تا با کمترین هزینه و راحتی، فرش های تمیز و درخشانی را به شما تحویل دهند.

بهترین قالیشویی فرش ماشینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

هزینه شستن موکت و قالی:

در رابطه با آن می توان گفت قیمت در شهرها متفاوت می باشد که نرخ آن را طبق اتحادیه که در طول سال هر ۶ ماه یکبار قیمتی مصوب و رسمی را مشخص می کند و تمام قالیشویان موظفند طبق تعرفه آن عمل کند.

به خوبی می ‌دانید که شستن فرش و هر چیزی مانند آن را بر حسب متر مربع محاسبه می کنند. نکته بسیار با ارزش بهترین قالیشویی فرش ماشینی این است که شما می توانید انواع اقسام موکت، فرش، فرشینه، قالیچه، کناره، تابلو فرش و... را نیز به آن ها بسپارید. قابل ذکر است که شما نمی‌ توانید به تمام آگهی ها و تراکت هایی که پخش شده اند اعتماد کنید زیرا باعث مشکل و دردسر می شود از جمله سایت های نامعتبر،پارگی و خراب شدن فرش و... .

بهترین قالیشویی فرش ماشینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شما با استفاده از تجربه دوستان و آشنایان به یکی از قالیشویی فرش ماشینی شهر خود اطمینان کرده فرش های خود را به آن ها بسپارید به این نکات زیر دقت کنید که هر کدام از قالیشویی های فرش ماشینی قراردادهای خاص خود را شامل می‌ شوند که بعضی از آن ها هرگونه خسارت احتمالی که به وجود بیاید بر عهده خود مشتری قرار می دهد. شما باید دقت کافی را برای خواندن قرارداد به کار ببرید همچنین توصیه می شود که مبلغی را برای بیمه کردن فرش خود پرداخت کنید که در صورت به وجود آمدن مشکل یا صدمه بیمه خسارت شما را پرداخت کند تا دچار مشکل بیشتری نشوید.

به یاد داشته باشید که رسید قالیشویی را به خوبی چک کنید و اطلاعاتی که وارد شده را با مشخصات بهترین قالیشویی فرش ماشینی مطابقت دهید. همچنین رسید بدون‌ مهر و امضا را قبول نکنید شاید رسید با قالیشویی مطابقت نداشته و نامعتبر باشد و در آخر نیز قابل ذکر است که مشخصات کامل تحویل گیرنده فرش را داشته باشید که در صورت لزوم از آن استفاده کنید .

عوامل خرابی فرش:

برای پاکیزگی و تمیز کردن فرش نباید از جارو دستی استفاده کنید زیرا نی های تیزی که فرچه جارو دستی دارد به الیاف فرش آسیب وارد می کند و باعث خرابی فرش می شود پس بهتر است شما با استفاده از جاروبرقی کار پاک کنندگی و گرد و غبار را از فرش های تان دور کنید.

بهترین قالیشویی فرش ماشینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

مورد دیگر تابش مستقیم نور خورشید می باشد بعضی از خانه ها که به صورت جنوبی قرار گرفته اند نور آفتاب به صورت مستقیم می تابد این امر باعث می شود برخورد با فرش ها تاثیرات منفی و مخربی بر جای بگذارد رنگ آن ها را تغییر داده و زیبایی آن را کاهش می دهد پس توصیه می کنیم برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب از پرده های ضخیم استفاده کنید تا نور کمتری بتابد.

موضوع دیگر تاثیر سایش می باشد چنانچه فرش های شما زیر درب قرار دارد این موضوع باعث ساییدگی می شود اگر مجبور هستید قسمتی از فرش خود را در زیر درب قرار دهید باید آن را جوری تنظیم کنید که هنگام باز و بسته کردن تماس زیادی با فرش نداشته باشد همچنین بهتر است فرش های خود را هر چند وقت یکبار سر و ته کنید تا تمام فرش به صورت یک دست پا بخورد؛ برای پایه مبل های خود محافظ تهیه کنید زیرا فشار وارده به فرش باعث فرورفتگی و خرابی آن می گردد پس برای اینکه فرش شما ظاهری آراسته با طول عمر طولانی داشته باشید باید به این نکات توجه کنید.

مواد شوینده در بهترین قالیشویی فرش ماشینی:

برای حفظ بافت و الیاف فرش مواد شوینده نیز بسیار مهم می باشد که از چه موادی برای شستن آن استفاده می کنند در بهترین قالیشویی فرش ماشینی طبق مکانیزه ای که فرش دارد مواد شوینده به کار می برند.

در قدیم از تاید های ماشینی برای از بین بردن لکه های فرش استفاده می ‌کردند که این امر باعث خشکی یا سفت شدن فرش می شود و به مرور زمان باعث پوسیدگی می گردد؛ شستشو با آب و تاید یک روش سنتی است که باعث می شود کثیفی در همان نقطه باقی بماند و باعث زرد شدن فرش شما شود، اما قالی شویی فرش ماشینی اول کار لکه بری را با استفاده از شامپو انجام داده سپس فرش را می شویند. مواد شوینده نیز با توجه به تار و پود فرش ها متفاوت می باشد که می ‌تواند از تاید یا شامپو استفاده کرد، اما معمولاً در قالیشویی های حرفه ای از شامپو استفاده می کنند که پس از آن توسط برس گرد موتوری کف را بر روی تمام فرش مالیده و در آخر با استفاده از جاروبرقی گرد و غبار اضافی را جمع آوری می کنند.

آن ها در این کار کاملا حرفه ای عمل کرده و مواد سفید کننده و شوینده های اسیدی استفاده نمی کنند زیرا منجر به از بین رفتن رنگ قالی و کدر شدن آن می شود، سعی می شود با مواد شوینده منحصربه ‌فرد و مواد تثبیت کننده ای که بکار می برند سالم بودن فرش شما را تضمین می کنند.

بهترین نوع شوینده برای قالیشویی فرش ماشینی:

در قالیشویی ها معمولا از تمام مواد شوینده استفاده می ‌کنند اما بهترین و پرکاربرد ترین آن ها شامپو فرش می باشد زیرا شامپو فرش به الیاف فرش آسیب نمی رساند‌، دارای کف زیاد، قدرت پاک کنندگی بالا، لکه بری قوی، سفیدکنندگی، میکروب زدایی، برداشتن گرد و غبار و... می باشد ؛همچنین دارای مقداری نرم کننده نیز می باشد که همان سلامت فرش شما را برای طولانی مدت تضمین کرده و زیبایی آن نیز حفظ می کند. لازم به ذکر است که همانقدر شامپو فرش گزینه مناسبی برای شستن فرش ها می باشد مصرف بیش از حد آن نیز باعث فرسودگی، به هم خوردن بافت و رنگ پریدگی آن نیز می گردد قالیشویی نیز باید توجه داشته باشد که به مقدار لازم از آن استفاده کنند.

بهترین قالیشویی فرش ماشینی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در قالیشویی نیز به سه روش قالی های شما را تمیز می کنند روش سنتی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که روش سنتی اول گرد و غبار آن را گرفته و در یک جای تمیز و مسطح پهن کرده مواد شوینده اضافه را آبکشی می ‌کردند و آن را در جایی پهن می کنند تا خشک شود، اما در قالیشویی دیگر نیازی به این کار نیست زیرا با استفاده از دستگاه های خشک کن به این کار سرعت بخشیده و در موعد تعیین شده به مشتری تحویل میدهند.

در روش نیمه اتوماتیک با استفاده از نیروی انسانی و دستگاه مورد نیاز این کار را انجام می دهند؛ اما در روش اتوماتیک تمام مراحل ذکر شده را توسط دستگاه‌های مربوطه فرش ها تمیز می کنند.

و در پایان می توان گفت شما با اطمینان به بهترین قالیشویی فرش ماشینی می ‌توانید فرش های خود را به آن مکان سپرده و بدون هیچ دغدغه ای فرش ‌های تمیز و بدون هرگونه لکه ای تحویل بگیرید.


گل فروشی پونک

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 16:42

هزینه‌های سرسام‌آور خانه تکانی

قالیشویی تهران نو

55آنلاین

سپردن فرش‌ها به قالیشویی اگر ۲ تخته فرش ۹ متری دستباف و ماشینی باشد، از ۱۳۵ هزار‌تومان تا ۳۶۰ هزار تومان خواهد شد؛ یعنی میانگین باید درنظر بگیرید ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان برای فرش کنار بگذارید


هزینه‌های سرسام‌آور خانه تکانی
هرچه به نوروز نزدیک‌تر می‌شویم، روزهایمان بیش از هر زمان دیگری رنگ شست‌وشو و گردگیری به‌خود می‌گیرد.

 

خانه‌تکانی‌ها، اما دیگر مانند گذشته نیست. حالا هر کار کوچکی در خانه را می‌توان به متخصص خود سپرد؛ از گردگیری و شست‌وشو، تا تمیزکردن دیوار‌ها و لکه‌گیری مبل و شستن فرش و پاکیزگی ملحفه‌ها. اما چه‌کسی باید این کار‌ها را انجام دهد؛ وقتی اهالی خانه در فکر معاش، در محل کار خود حاضرند.


به گزارش همشهری، بی‌شک اینجاست که استفاده از مهارت متخصصان به‌کار می‌آید؛ متخصصی که بداند برای از‌بین بردن لکه‌ها از چه محلول‌هایی استفاده کند و چطور چرک و کثیفی را بی‌آنکه آسیب جدی به‌خود برساند، از بین ببرد. هیچ‌یک از این کار‌ها هم رایگان نیست.

 

حتما برای اینکه روز‌های نوروز خانه‌تان را بتکانید و رنگ و روی تازه‌ای در عید به آن بدهید، باید دست به جیب شوید. اما چقدر باید برای این کار هزینه کنید؟ ما برای اینکه بدانیم در روز‌های آخر سال تمیزی خانه چه مقدار هزینه برمی‌دارد، با بسیاری از این مراکز خدماتی تماس گرفتیم و میانگینی از هزینه‌ای که باید برای نظافت خانه پرداخت کنید، به‌دست آورده‌ایم.

 

سمپاشی کنه کبوتری

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 16:47

خانه‌تکانی و قالیشویی عیدتان را به این افراد ندهید

قالیشویی پیروزی

 

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی درباره عواقب اعتماد به شرکت های خدماتی، نظافتی و قالیشویی های غیرمجاز هشدار داد.


خانه تکانی

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ شهاب امینی اظهارکرد: بررسی های پلیسی نشان می دهد در روزهای پایانی سال، عده ای متقلب و سودجو با درج آگهی های دروغین و گمراه کننده در معابر و فضای مجازی، سعی در فریب برخی شهروندان دارند.

 

وی افزود: شرکت های خدماتی و قالیشویی غیرمجاز به طور معمول با سوء استفاده از اسامی شرکت های معتبر و ارائه شماره تلفن و آدرس های جعلی نظر متقاضیان را جلب و بلافاصله پس از ارتکاب جرم از پاسخگویی به تلفن خودداری می‌کنند و متواری می شوند.

 

امینی تصریح کرد: شهروندان می بایست قبل از هرگونه اعتماد به این قبیل شرکت ها، نسبت به صحت ادعاهای مطرح شده از طریق استعلام از اتحادیه مربوط اقدام و با مشاهده کارت شناسایی افرادی که برای انجام امور نظافتی یا بردن قالی برای قالیشویی مراجعه می کنند، هویت فرد و شرکت مورد نظر رو به درستی احراز کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی همچنین از هموطنان خواست خدمات مورد نیاز خود را از شرکت های معتبر و شناسنامه دار دریافت کنند و به عنوان یک شهروند آگاه، عواقب درخواست نیرو از شرکت های بی نام و نشان و مهم تر از آن، سرقت اموال با ارزش خود را در نظر بگیرند.

گل فروشی غرب تهران

 

 

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 18:42